mandag 3. januar 2011

Same procedure as last year...

Jeg trives veldig godt med å fylle 29 år. Det er like trivelig hvert år! :)
Idag har jeg hatt lang dag på jobb og jeg hadde ikke ordnet med noen bursdag, men Wiggo tok på seg finbuksene (også kalt spanderbuksene) og dro oss med ut på restaurant... Nam...

Og da jeg kom hjem fikk jeg kake. Wiggo hadde fått en av konditorene på Rica Hell til å lage sjokolademoussekake til meg... Nam...
(Elsker deg Wiggo)

Og jeg har fått flotte bursdagsgaver... og masse fine bursdagshilsener... Jeg er så heldig! Jeg blir litt rørt av alle som husker bursdagen min...

Jeg har alltid flaks. Jeg er født med sølvskje i munnen og ser ikke gresset for alle firkløverne...
Jeg er den menneskelige versjonen av fetter Anton :)

3 kommentarer:

Nina sa...

Gratulerer med dagen Lillian:) Heldiggris!!!Den kaken så god ut :P ....Og flaksen...,den syntes jeg du kan dele med fetteren din "Donald" ;-)

Lillian sa...

Takk Nina! :)
Jeg har så mye flaks at jeg kan gi vekk litt shø!

Anonym sa...

Åh du har så snill en kjærest du :) :D MEN du fortjene å bli varta opp, du e så flink å snill å go :) Så d va dæ vell unnt :)

Ser ut t at du ha ein flottis feiring :)

-Klæm Janne å Co-