fredag 7. januar 2011

Lillian gjør ting hun ikke kan...

Å ta bilder er ikke min sterkeste side. Hvertfall ikke når man skal passe barn, se etter resten av hundene oooog se til at bakgrunnen er ok. Altså mopper og whiteboard har vel aldri vært spesielt dekorativt, og når man i tillegg ikke klarer å stille oppe hunden så den ser ok ut så er det vel ikke så mye å si. Dette kan jeg ikke...!

Dette bildet tok jeg like før jul da jeg holdt på å sette sammen pepperkakehuset og det taler vel for seg selv. Lillian egner seg ikke som bygningsingeniør...

Jeg er vel ikke særlig sømmelig... Denne lille engelen (og masse andre små figurer av tre) kjøpte
jeg for 18 år siden og de får fremdeles plass på juletreet. Engelen skal vel egentlig være litt from med foldete hender, men jeg syns den lille kulen som stikker ut i front ser ut som noe helt annet.... :)
Priceless!

Ingen kommentarer: