torsdag 20. januar 2011

Fridag :)

Idag fikk jeg besøk av Janne og Lykke. Det er ei stund siden jeg har sett henne nå, men jeg syns hun har utviklet seg fint. Etter en ørliten stuss fikk vi tatt noen bilder, men det er ikke bare enkelt med aktive valper.
Lykke er en veldig liten tispe, men har fine proposjoner. Hun har flott halefeste og god beinstamme for størrelsen, og hun har MASSE pels...
Lykkelig Lykke...

Snart må jeg vel bade Teodor og gi ham en ørliten stuss. Teodor skal nemlig på valpeshow til helga og da må han hvertfall lukte godt...
Har hørt at det er masse kjentfolk som skal på valpeshowet så det skal bli moro...



3 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for kaffen, og hjelp med Lykke :) Ikke enkelt å ta bilder nei, men bedre når man er 2 alikevell. Syns resultatet ble bra jeg :)
klør i fingrene etter å få stillt henne :D
Ønsker deg lykke til på show til helga, han er en nydelig gutt, og en veldig trivelig pom :D Gleder meg til å se hvordan det går med dere :)

-Janne-

Anonym sa...

Lykke er helt nydelig! Blir veldig spennende å se hvordan hun utvikler seg videre :) Jeg er forelsket, uten tvil!

Blir kjempe morro i helgen, gleder meg masse til å se både dere og Theodor igjen :) Gleder meg masse :D

Anita sa...

Nydelige lille Lykke <3 :0)
Lykke til på valpeshow med Teodor til helgen :0) krysser fingrene for dere :0)