søndag 2. januar 2011

Bø!

Etter å ha skremt halve bloggverdenen med min bastante uttalelse (hihi) så skal jeg skremme enda litt mer. Denne gangen ved å vise en skummelt vakker CC...
Og ja... Sjokkerende nok; hun er ikke nyklippet. Hun har faktisk bare barbert ansikt og hals... ;)

Nå holder jeg på å se igjennom utstillingene for 2011. Noen få utstillinger blir det, men vi har ikke helt bestemt oss for hvilke. Har dessverre ikke så mye tid til utstillinger lenger, men håper jeg treffer noen hundevenner i løpet av 2011. Det er alltid moro å treffe kjentfolk når man drar på utstillinger og vi håper vi får treffe noen nye hundefolk også!! :)
I tillegg til valper på Emma så skal jeg muligens sette valper på Maud i løpet av året. Muligens blir det valper på Jenny også, men jeg får se hva jeg får tid til...
Resten av damene får bare finne seg til å være uten sex i år. Det er nesten så man føler seg slem... ;)
Til alle dere andre så vil jeg heller oppfordre til masse sex. Jeg ser helst at jeg får tatt imot mange nye barn i 2011/2012 :)

Ingen kommentarer: