fredag 14. januar 2011

Iphone... Drittkamera...

To herrer i svart tar middagslur. Askedask blir vagt fornærmet om han ikke får opp i fanget på ettermiddagene. Forresten så tror jeg han blir litt rystet også over at vi kan nekte ham noe slikt...

Teodor... Tatt med Iphone... alene... Ikke det enkleste scenarioet når man skal ta bilder...

Bustehale, men litt søt lell...

Teodor på vei mot meg for å slikke på telefonen tenker jeg...

Teodor begynner å bli mann... Han vanner bordbeina og stolbeina av og til. Idag tok jeg ham på fersken og ropte litt krasst til ham og han så veldig lei seg ut. Spørs hvor lenge han er lei seg og når han har glemt hvor sint matmor blir for vanndammer i stua... Om han ikke lover bot og bedring så venter nemlig Libero på ham! :)

4 kommentarer:

Anita fra Bergen sa...

Synest at Teodor er en skikkelig flott gutt på alle måter, med en herlig farge <3<3 Masse lykke til med han fremover <3 PS: NYDELIG KLIPPET OG STELT ;0)

Lillian sa...

Takk Anita! :)
Han har monkeypels så det er ikke det letteste å stelle, men tror han skal ligne en pom hvertfall...! :)
Han er vel ganske lik en av småguttene dine i farge?

Anita fra Bergen sa...

Ja det er han , synest han ligner veldig på Linus <3<3 Så nydelig som Teodor er nå, ja så GLEDER jeg meg til å se fortsettelsen av han <3
Hehe ja den monkey pelsen er ikke bare bare for dem som steller de nei ;0)Fin i 2 sekunder, så er de like "ruskete" igjen :0)

Lillian sa...

Det blir vel bedre når voksenpelsen kommer :)
Gleder meg til å se Linus og Fabian (? Han heter det ja?) LIVE. De ser lekre ut på bilder :)