mandag 17. januar 2011

Lykkemor

Det er lenge siden jeg har sett Lykke nå ettersom Lykke bor hos forvert, og nysgjerrig som jeg er så ba jeg Janne sende meg noen bilder av Lykkemor.
Hun er en søt liten monkeypom syns jeg :)

Lykke skulle egentlig stille på valpeshow i helga, men hun fikk ikke delta ettersom hun var litt for ung. Kjedelig ja...
Til helgen skal vi på valpeshow på Ler. Nå har vi ikke trent en tøddel, og pelsen er det så som så med, men satser på god sosialisering lell.
Gleder meg til å se tøsene til Bente ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

<3 flotteste pommejenta i byen VERDAL :) <3 smaaask!!!! Å, den mest rampete!! -J-

Lillian sa...

Kan jeg ikke tro nei Janne... Ingen av pommene som kommer fra meg er rampete ;)

Anonym sa...

hahahahaha, GAPSKRATTER her :) du skulle vært flue på veggen her du frøken :P -J-

Nina sa...

Nuskedusk <3 Min favoritt valpepom på maaange år!!! Good luck anonym ;-)

Anita sa...

Nydelige Lykke <3

Anonym sa...

Ja Nina, jeg er sååå enig med deg, hun er en fryd for øye med et tempramang som er tøffere enn toget :) GLEDER meg til å stille henne :)
Hilsen Anonym alias Janne :D