onsdag 12. oktober 2011

Tjukke Kittymagen

Ikveld var jeg innom Hello Kitty for å se om det var antydning til valpemage eller om det ikke ble noe av parringen lell.
Vi var jo på ultralyd med Kitty litt tidligere og der kunne de se hvertfall én valp, men jeg håper det er to valper. Fødselen blir som regel litt tyngre når det bare blir en valp, og dessuten er det kjedelig å være valp når man ikke har noen søsken å leke med...

Kitty har antydning til mage, men hun er ikke kjempestor. Hun er ganske symmetrisk i magen, men det trenger jo ikke være tegn på to valper. Det kan jo hende det er en valp som ligger midt på...

Jeg klarer ikke å reise bort uten å være sikker på hvor mange valper det er i tjukkemagen. Forverten Mona skal ta imot valpen(e) og hun får ta kontakt med veterinærvakta om hun skulle ha behov for det, men jeg håper Kitty klarer brasene selv om hun er førstegangsfødende. Kitty kommer fra selvfødende linjer, men det er ikke bare bare å presse ut en gigantisk valp, så derfor bør alle sammen krysse det som krysses kan... !!

2 kommentarer:

Anita og pommene sa...

Jeg skal krysse alt jeg har for at Kitty skal få en fin fødsel, og at det kommer 2 babiser <3<3 Lykke til :0)

Lillian sa...

Takk Anita :):)
Lykke til Mona som skal ta imot bebisen(e). Håper hun får en fin fødsel så hun slipper ubehagelige ting ved første pomfødsel.. :)