tirsdag 11. oktober 2011

Dagens flaks...

Idag måtte Albert tilbake til veterinæren for en liten sjekk, og foten ser bra ut! Det er egentlig bare et bittelite sår, men hele foten må bandasjeres for å sikre at bandasjen skal sitte på.
Nå tar det ca. en halvtime å kjøre fra veterinæren og hjem til oss, og da vi kom hjem så hadde selvsagt Albert klart å fjerne bandasjen selv..
(Takk og pris vet ikke veterinæren dette for jeg har nettopp skrytt av Albert og hvor veloppdragen han er som ikke biter på bandasjen sin. Neiiiida, sa jeg; Albert trenger ikke noen skjerm... Den kommentaren kom og beit meg i baken gitt...)
Men flaksen oppi alt dette er jo at jeg jobber i helsevesnet og har masse bandasjemateriell hjemme. Så da ble det bandasjering enda en gang. Hos veterinæren valgte de å sedere ham (bedøve ham) mens de foretok bandasjeskifte, men etter å ha blitt tatt på fersken i å rive av bandasjen jeg nettopp hadde betalt for, så turte ikke Albert gjøre annet enn å ligge musestille mens jeg la enda en ny bandasje...

Nå har jeg skrevet blogg i noen år og ei stund etter at jeg startet så satte jeg inn en teller på antall treff på siden. Nå ser det ut til at telleren kommer til å gå ut om ca. 800 treff til. Selv om det ikke er så mange som kommenterer i bloggen så ser jeg at det er ganske mange som er innom i løpet av en dag, og det er jo veldig artig...

4 kommentarer:

Anita og pommene sa...

Fine Albert skatten <3 Sikkert irriterende med bandasje på foten :) ikke rart at han fjernet den da :)
Besøkende på bloggen din ja ......jeg er vel en som er innom noen ganger daglig ja . Og jeg storkoser meg her på din blogg. Du skriver så mey bra.
Trivelig her hos deg ja:0) <3

Lillian sa...

Takk Anita ;)
Albert takker så mye for bildene av barnebarnet sitt. Han er en stolt farfar ;)

Anita og pommene sa...

Så bra han er stolt av barnebarnet <3 Håper så inderlig at hun arver noe fra farfaren sin <3 For deilige Albertsen er og vil bestandig være min favoritt <3

Lillian sa...

Litt vanskelig å si noe om hvem hun er lik mens hun ligner en mus, men hun har hvertfall samme farge som Albert.. hehe...
Albertine er jo ganske lik pappan sin hun og...