lørdag 8. november 2008

Utstilling i Orkanger

Kaisa tok med seg mennesket sitt og kom på utstillingen i Orkanger i dag også... Bodil var så snill at hun passet Maud mens vi var opptatt med ting og tang.. Takker og bukker!!

Er litt stressa under utstillinger så det er ikke alltid jeg er særlig oppmerksom og imøtekommende. Om noen snakker til meg og jeg virker en anelse fjern så beklager jeg så mye....!!

Lucy i ringen.... Det ble 1,1, CK og til slutt 3BTK. Kine's Diva ble nummer to og en tispe fra Twintoy ble nummer 1 & i tillegg BIR.
Jeg trodde Diva skulle gå av med seieren i dag også, men det er tydelig at smaken er som baken. Dommeren (som for øvrig ikke var den samme som den vi skulle stille for) likte nok ikke helt samme type pom som meg.
Hannhundcertet gikk til Schæpomm's Festus! Grattis med certet!! :)
Vi stilte bare Lucy i dag. Luna var påmeldt, men Janne var på julebord i går og sendte meg sms klokka seks i morges om at hun ikke var i form til å dra på utstilling.
Fikk telefon fra Marianne etter vi hadde dratt fra Orklahallen om at hennes lille Samba hadde blitt BIR-valp. Grattis Marianne!! :)

Mine flotte barnevakter....
Vi lå over hos mamma og Martin i natt og de var snille nok til å bli med til Orkanger som profesjonelle barnepassere i dag.
Hadde det ikke vært for at vi går med nervene i høyspenn for Emma's fødsel som kan skje any day now, så hadde vi nok blitt litt lengre. Er koselig å dra på besøk uti Hemne, men vi er utrivelige folk å få på besøk for vi har det alltid travelt. Fort inn og ut igjen, men vi sørger for å få mat og kaffe... hehe..
Var spent på om vi rakk oss hjem før fødsel, men da vi kom hjem stod Emma sprek som alltid ute i gangen og ventet på oss. Hun har forresten veldig til matlyst også så det blir nok ikke valper det første døgnet...

1 kommentar:

Anonym sa...

Må vel egentlig bare si takk for lånet for Maud. Vi hadde det kjempe koselig vi, og jeg stiller gjerne opp som valpe passer når det skulle være:)

Alltid trivelig å møte dere, og dette fenomentet med att man blir litt bortkommet på utstilling er jeg kjent med:) Tror det der er ett smittsomt virus eller noe sånn. Var iallefall en trivelig dag, og jeg lærte masse:)

Skal hilse fra Kaisa:)