torsdag 13. november 2008

Badedag....

Lille Monkeytrollet Maud nybadet, men uklippet... Hun ser alltid lurvete ut, men idag fant jeg ut at jeg skulle ta noen bilder da hun kom rett fra dusjen... Hadde ikke hjelp så det ble ingen oppstillingsbilder idag heller... (same as always...)

Tatatataaaaaa... En nybørstet Maud... Og det varer sånn ca. i ti minutter...

Prøvde å få tatt bilder av henne fra siden. Hun har nemlig en dødslekker kropp, men er ikke særlig interessert i å vise seg fram i profil. Hun foretrekker egentlig å slikke på kameralinsen mens jeg tar bilder....


Albert måtte selvsagt lure seg med på bildet... Han klarer ikke å motstå nybadete damer...


Ti minutter etterpå... O hun har som alltid klart å spise på pelsen sin, ergo lurvete igjen...
Hun skulle vel lært seg en ting eller to av sin mer fluffye nykjemmede søster Kaisa...

Tror hun skal døpes om nå... LurveMaud av Machiggian...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Såååååå nydelig lille Maud er Lillian <3
Herlig navn foresten , synest det er litt sjarmerende når de er litt lurvete :))) Bedre å være litt lurvete enn å bestandig være på stas :)))

viviann sa...

stakkar lille lurvemaud:) ja æ kjenne til prosessen nå med stelling av en valp som IKKE vil stelles, og når æ endelig e ferdig så går det ti minutter nøyaktig til Kali er like lurvete igjen:):) men moro lell..

Anonym sa...

For en sjarmis! Nå vil jeg overhode ikke påstå att Kaisa er så mye bedre enn Maud til å holde pelsen sin fin, synet bedrar! Hun er en sikkelig gris ved en hver mulighet, og rompevask er nesten en daglig rutine;)

Janne`s Verden sa...

Hun er bare superdupersøt:) å en STO HUND i LITEN kropp:) hehehehe, d tror hun i allefall den tøffingen:) Dette blir en stjerne:))

Anonym sa...

GLEDER MEG VILT TIL Å SE HENNE LIVE:)))

Lillian sa...

Anita: Blir nok ikke lenge igjen til du får se henne. Er vel snart løpetid på gang også?

Viviann: Vi får bare smøre oss med tålmodighet for det blir bedre etterhvert som de blir eldre, men hundene mine er noen store griser som elsker søle... hehe

Bodil: Jeg har hatt Kaisa hjemme og jeg har sett henne flere ganger etter hun flyttet; Konklusjon - Kaisa er mer fisefin enn sin grisesøster! hehe

Janne: Ja, hun er tøff! ;) Men ikke fullt like tøff uten mamman sin i nærheten...
Blir sikkert ikke lenge til du får små B&T valper selv heller... :)

Janne`s Verden sa...

Hehehe, d er bra jeg har noen som deg i ryggen som er optimist;) selv om lille meg kan bli litt masete i blandt:) Maud er i allefall en skjønnhet:) Vi må snart ha en VIN-kveld igjen:)

ChatrinesLiving sa...

Hehe, blir nok Taco ja:)
Det er faktisk kun Chablis som går frvillig ut, hun elsker snøfokk.... Når vi er ute blir hun nesten sur om vi ikke kaster snø på henne, raringen;)

Lillian sa...

Chatrine; Jeg tror nok din lille Chablis er lik mamma'n sin. Emma ELSKER snø!!
Om vinteren vil Emma ligge pal ute i hagen mens snøen daler ned over henne. Til slutt ser vi bare en rosa nesetupp som stikker fram fra all snøen.. hehe