mandag 17. november 2008

Jeg har hentet pakken....

Og det var som jeg mistenkte en bæreveske for hund.... Den er liten så den passer best for små valper, men det er jo derfor jeg kjøpte den også. Det er jo valpene man må ha med seg rundt for å få de sosialisert og da har jeg funnet ut at vesker må være enklere enn bur, hvertfall når man skal inn på butikker, kjøpesenter etc...
Altså jeg har alltid syntes at bærevesker har vært en anelse dillete, så jeg vet ikke om jeg kommer til å flashe denne veska overalt... hehe...

Men når vi snakker om dillete, de som har sett oss på utstilling har jo sett transportmiddelet til de voksne hundene våre....


To sånne hundetriller/utstillingstriller har vi; ei i turkis og ei i blått... Altså Kia hadde lyst på en rosa utgave, men da satte Wiggo foten ned....
Vognene ser veldig dillete ut og man får veldig mange kommentarer, men vi går altså ikke tur med hundene i vognene... hehe... Vognene blir brukt til å transportere flere hunder fra bilen og inn i utstillingslokalet, og der ligger de fint og slapper av mellom rundene i ringen...
Gratulerer som besteforeldre til en labradorvalp "Mormor & Martin"... Holder du på å strikke barneklær mamma??

6 kommentarer:

Anonym sa...

Slitan med ny veske til småtassene :0)
Den var drittlekker .
Var lit spent på den pakken der ja ;0)

Anonym sa...

hvor fikk du kjøpt den?
er det den på www. doggia.no??

Lillian sa...

Jepp... Tror det var der... Billig veske og helt ok, men ikke for "større hunder"... Altså Lucy er bitteknøttlita, men syns det ble en anelse trangt om plassen...

ChatrinesLiving sa...

Men, Lillian, har du vært å "stjelt" veska mi, som Chablis pleier å sitte i??? (finner den plutselig ikke...)
hahahaha

Nei, Chablis hadde vel knapt fått "ræva" nedi;) hehe. Men KNALLFIN var den!
Når vovvene vokser fra, kansje en Chihuahua hadde vært på sin plass;)


p.s har di ikke noen bagger en størrelse større??:)

Lillian sa...

hehe... De har nok større vesker også ja, men tror ikke det var mer enn én størrelse av vesken jeg kjøpte... :)
Tviler på at det kommer noen chihuahua her i gården. Er mer enn nok med kineser og pom! ;)

ChatrinesLiving sa...

hei ser æ å marco fikk med feil veske;p
hehe...

den var kjempe fin:)
masse kalde "vinter"klemmer fra ida og marco :D

(er innlogget som chatrine)