mandag 17. november 2008

Albert har fått ny tittel....

Sofasliter -08 Kosegris -08 King Royal Albert Av Machiggian

Albert lever herrens glade dager uklippet, som fast inventar oppi sofaen på kveldene. Han skal ikke stilles mer i år så da har vi (les: jeg) funnet ut at vi skal spare ut litt pels så vi prøver en ny utstillingsklipp til neste år... Men jeg syns han er søt selv om han er lurvete! :)

I morgen er valpene til Emma & Albert 1 uke gammel. Emma er veldig flink mor med masse melk så valpene blir gode og tjukke. Korte og kompakte i kroppen, men de ser ut som små hamster med ballongmager... Skal prøve å få tatt noen bilder av dem i morgen...

I morgen skal jeg bade og klippe Lucy så hun er grei til helga... Lucy er den eneste jeg skal stille i Vikingskipet i år... Jeg gleder meg til å se alle pommene der, og ikke minst gleder jeg meg til å se igjen valpene som kommer herfra. :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

WHAT? Det er ikke det som er tittelen hans. Hippie-albert of Machiggian! :)

Lillian sa...

hehe... Ja, han er en ganske laid-back mann... laffer bare bortover golvet! :)

a darkened horizon sa...

Når jeg ser Albert er det liksom ingen tvil om at det er Pomeranian jeg vil ha - han er sinnssykt vakker! :)

monicas hobby sa...

hei
han e bare sååå søt ...

Helen sa...

Ja Albert er søt.
Hos meg kalles begge for sofagriser ;)