onsdag 5. november 2008

Jeg har fått noen nye bilder av Kali fra matmor Vivian.... Hun har ikke forandret seg sååå mye siden hun dro. En søt liten frøken... Og ut fra hva Vivian skrev som kommentar på forrige innlegg så er hun ikke særlig stor heller...

Igår ble jeg forresten billøs ei stund... Jeg skjønte ingenting da tollvesenet plutselig ringte på døra og sa at de måtte klippe skiltene av bilen min fordi jeg ikke hadde vært på eu-kontroll. Jeg ble så perpleks at jeg ikke engang husket NÅR jeg hadde vært på kontroll.... Så da tuslet den slemme mannen inn i garasjen min og klippet skiltene...
Etterpå fant jeg jo kvitteringen på at jeg faktisk hadde vært på eu-kontroll for mindre enn halvåret siden. Verkstedet har sikkert glemt å sende inn papirene, men de nekter jo selvsagt for skyld selv...
Skal jeg virkelig betale 1200,- kr. ekstra for at en døgenikt ikke gjør jobben sin?????

Vel, skiltene er tilbake på bilen, men sånne ting gjør meg sååå sint. Om jeg hadde hatt en registrert stamtavle så kunne man nok funnet en lemen langt baki leddene der...

Idag blir det vasking og klipping av hund. Utstilling i helga og Lucy skal til pers.... :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tror ikke det er bare du som har lemmen i slektstreet ditt når det kommer til slike hendelser. Hadde det vært min bil de hadde kommet med saksen på når jeg hadde alt i orden hadde jeg nok ikke betalt den regningen, men heller skrevet ett langt klagebrev. Makan til oppførsel!

Kali har blitt kjempe søt da:)

Helen sa...

Skjønner godt du ble sint da ja. Vi opplevde noe lignende - ikke at de kom og tok skiltene, men at verkstedet ikke hadde sendt inn papirene som vi hadde avtalt med dem.
Lykke til på utstilling i helga! :)