lørdag 15. november 2008

Sååå spennende...

I går dumpet det en snodig hentelapp ned i postkassa mi.... Fra Kina av alle steder... Lurer på hva jeg har bestilt nå?!
Det kan være en hundeveske jeg bestilte for å ha valpene i når jeg drar dem med rundt for å få sosialisert dem, men snodig at den skulle komme fra Kina....

Nei, nå skal jeg ta med med én stk valp og dra ned til byen... Maud går i skjørtene til mamma'n sin og er verdens tøffeste på hjemmebane, men ikke helt like tøff på egen hånd. Her må det trenes!!

4 kommentarer:

Marianne Nørholm sa...

Ja, hva var det???
På tide å oppdatere bloggen kanskje ? ;)

Lillian sa...

Sorry, men rakk ikke postkontoret. Må nok vente til mandag med å finne ut hva det var.... hehe

ChatrinesLiving sa...

Nå ble nu jaggu jeg også spent her.....

Anonym sa...

Kommer tillbaka i morgon och vill då veta vad det var ;)