søndag 30. november 2008

Dumle ute på tur...

Dumle er straks 3 uker gammel og har begynt å bli litt mer aktiv. Valpeinnhengningen er spennende sted for en macho kar på 3 uker... (litt ustødig til beins enda, men det kommer seg...)
Har han ikke verdens søteste ansikt? Såå butt og kjekk...
...Rumpa rett ut for å holde stø kurs... Søstrene ble plutselig slitne og fant ut at det var nok eventyr for idag etter bare fem-ti minutter....
Vi har hatt det nokså hektisk her i helga. Hele gjengen fikk diare (altså hundene) og jeg har ikke gjort annet enn å vaske golv, hundesenger, hundepledd og hunder...
Vi fikk forresten besøk av Jenny i går. Hun kom for å få seg en klipp og litt kloklipp... Ser ut som hun lever herrens glade dager utpå Ronglan. Jeg er glad på Jenny's vegne over at hun fikk så bra en "fosterfamilie". Om det er noen av forhundene mine jeg savner så er det nok Jenny for hun har så behagelig en personlighet og det er aldri bråk med henne...
Nå har jeg nettopp vasket igjen (ønsker meg vaskehansker i julegave) og har pyntet litt til advent. Det er så koselig når stjernen kommer opp i vinduet og adventsstaken lyser...
:)
Hæppi Desember!

2 kommentarer:

Janne`s Verden sa...

Dumlegutt har det kjekkeste snutepartiet jeg har sett hittil i allefall:)han er kjempesøt, blir han som far sin så tar han i allefall meg med storm:))
hihihi..... Blir bare mer og mer fasinert av disse små :)

Anonym sa...

Vakre valper,Dumle er så god.