tirsdag 11. november 2008

I natt ble Emma & Albert foreldre til tre perfekte valper!!
Først kom en perfekt B&T tispevalp som har fått navnet Lakris.... Deretter dukket lille Dumle opp. En kjempepen orange/rød sobel hanne, kliss lik pappa Albert. Og utpå morgenkvisten dukket Dropset opp. Enda en perfekt B&T tispevalp....
I tillegg kom en liten dødfødt valp... Men for et kull!!!!?!!

Første valp tok litt tid ettersom den kom dobbel ut. Trodde ei stund at jeg måtte tilkalle veterinær, men Emma klarte brasene selv og med litt assistanse så kom Lakris skrikende til verden. Dumle stupte ut i verden med hodet først, men Dropset kom med rumpa først...

Emma er en super mor og steller valpene veldig bra. Nå ligger de alle tilpuppen og er så fornøyde! :)
Gratulerer med valper Marianne!

Litt moro å se at Albert gir B&T som er helt dyp svart i fargen og med klart avgrensete røde tan-tegninger.

11 kommentarer:

venke sa...

Gratulerer så mye ! Fint at det gikk så bra.Valpene til Puma vokser og har det bra. 480g og 280g og de er 14 dager i dag.

Lillian sa...

Gleder meg til å komme og se dem Venke! :)
Tror nok den lille B&T hannen din kommer til å bli en skjønnhet! :)

Har vært våken hele natt her så nå føler jeg meg litt som om jeg skulle vært i bakrus... :S

a darkened horizon sa...

Gratulerer til dere begge to! :)

Anonym sa...

Så morro:) Gratulerer til både Marianne og Lillian:) Gleder meg til å se bilder!

Anonym sa...

Gratulerer med et flott kull!

Lillian sa...

Takker for gratulasjoner, men jeg er jo bare "bestemor"... Marianne eier de små! :)

Marianne Nørholm sa...

Tusen takk for en flott jobb Lillian :) Setter utrolig stor pris på det :D
Både Emma og du har vært kjempeflinke!

Anonym sa...

Gratulerer med nydelige småtasser "bestemor"
Vet hvem jeg vil ha på besøk når det nermer seg fødsel her en gang
;0) Lykke til med de små.

Lillian sa...

Takker Marianne & Anita..

Du aner ikke hvor skummelt det er når du ser at valpen kommer ut totalt feil... Jeg er jo redd for småbarna mine vettu... men Emma er en genial avelstispe! Flinke Emma! :)

Janne`s Verden sa...

Hurra for Emma og Albert:))))))) Grattis med de søte små:)

Anonym sa...

Gratulerer så mye;)