onsdag 26. november 2008

Det snør det snør....

Hedda er så heldig at hun har en snill storesøster som tar henne med ut i snøen for å lage snøengler etc... En kald fornøyelse, men man må benytte seg av muligheten mens snøen ligger. Nå er det mildvær og snøen smelter nok vekk any moment now...

Nytt bilde av tjukke Dumle, 2 uker gammel... Ingen tvil om at Emma har nok melk...
Hele kullet er sååå kosete og strekker seg bare ut i hendene våre for å få kos... Søtnoser ja! :)

Søster Dropset... Tjukk, god og kosete... En pen, kompakt og søt frøken....


Lille Lakris.... Hun hadde flotte tan-tegninger da hun ble født og jeg var bombesikker på at hun var en liten B&T-frøken.... Men nå ser hun ut til at hun blir oversoblet. Hun har orange hårstrå i pannen, orange rundt øynene, orange i nakken, og et kledelig orange magebelte...
Hun er til å spise opp.... :)

I to dager har jeg vært uten internett, og nå har jeg omsider fått det tilbake, men trådløst nettverk er borte borte borte... Ergo jeg sitter på kne ved modemet ute i gangen og gnisser tenner i sinne over telenor... Vel, kanskje ikke så galt, men litt irriterende, ja!

3 kommentarer:

Tone sa...

Snill storesøster som leker i snøen!
Godt du er tilbake på nett, tross kummerlige forhold... hhihihi

Janne`s Verden sa...

Godt me en tur ut i den Hvite natu:) men nå er det jo så mildt igjen at snøen smelter, å til min fortvilelse,for "blåbæra" (biln min:) setter seg fast over allt....sånn er det å ha liten bil;) Men Hedda får mange fine dager i vinter med snøøøøø ja:)Og akebrett!!!! det er et must:) Valpene bil så sukkersøte at jeg tør snart ikke komme på besøk, blir jo sååå baby-sjuk av det...Og lakris var knall i fargene, dette blir spennende ja:))))
Klem Janne & co

Anonym sa...

2 dagar utan internet...lider med dig =/ var utan i går från ca 14.00 till i dag och jag höll på dööö ;P
Här börjar det också bli varmt och tö...men jag hoppas det vänder innan våran snö försvinner...det är så kul att leka i snön tycker grabbarna =)