lørdag 27. oktober 2012

Lurer på om Lykkelus har "kommet i uløkka"...


Nå har det gått tre uker siden Lykke ble parret og jeg syns jeg kjenner en anelse mage på henne, men det er sikkert bare ønsketenkning. Jeg får vel bare vente og se om det blir valper på henne tenker jeg...
Om Lykke er drektig så kommer hun nok til å bli rund som en ball. Lykke er bare 1,8-1,9 kg så hun er en bitteliten pom, men mor hennes er også liten og hun fødte store kull så lett som bare det. Vi håper hun tar etter slekta si...

Lykkelusa er på besøk mens Janne forvert er på besøk hos kjæresten i Stockholm. Så akkurat nå har vi 7 voksne pommer og 2 valper i huset. Det er egentlig utrolig hvor lite bråk det er her, men så har vi jo ikke bråkekineseren lenger.

1 kommentar:

janne sa...

Fineste lusa må jo bare väre drektig,for ellers har hun pms forstyrelser! Sånn en diva hun har blitt i det siste så håper jeg det er fordi det ligger noen små der inne :) Uansett er det kjempe spennende :D I morgen kommer jeg hjem å henter min lille humörsyke fröken ;)