søndag 7. oktober 2012

For salg til riktig hjem...

Først av alt: Beklager at jeg ikke har svart på alle mailer jeg har fått. Om du er interessert i valp fra oss så er det noen ting du kan få vite før du bruker tiden din på å ta kontakt:
 
1) Jeg selger ikke på avbetaling til folk jeg ikke kjenner. Jeg gir heller ikke vekk valper selv om jeg ikke tviler på at du kommer til å bli en flott ny eier for en valp. Vi skal heller ikke ha flere forverter!
 
2) En valp fra oss koster ca. 20-25.000,- kroner.
 
3) Jeg får aldri hvite tispevalper!
 
4) Får jeg en perfekt B&T tispevalp så beholder jeg den selv.
 
5) Om jeg får en sort tispevalp så roper jeg hurra og beholder den selv.
 
Vi har for salg til riktig hjem: 2 voksne, pensjonerte tisper som ikke kan avles på, men som kan bli gode familiehunder i mange år.
 
1 hannvalp "Bertil", etter Damascusroad Designer Jeans"Jenny" & US CH SE UCH FIN UCH Great Rivers Tur-Beau Charged "Turbo".
Bertil ser liten og fin ut, og han kommer nok til å bli en flott avels-/utstillingshanne, men han sier heller ikke nei takk til å leve som bortskjemt kjælegris om han får tilbudet.
Bertil's bestemor på morsiden er B&T og Bertil's pappa er B&T så sjansen er jo stor for at han vil være bærer av B&T.
 

Bertil i fanget på ei venninne og forvert for "Lykke", Janne Holmli.


Bertil har supertrivelig gemytt og vil helst sitte i fanget fremfor å være alene på golvet...


Bertil 6 uker. Han blir straks 7 uker gammel og er leveringsklar om litt over ei uke. Bildene yter ikke Bertil rettferdighet for han er egentlig en smellvakker liten gutt med vakkert hode og bra kropp...


Bertil og hans rampete søster Sofie. Begge valpene vil bli røde i farge som voksne, men vil muligens kunne gi B&T (Jeg er fremdeles en anelse sjokkert over at det ikke kom en eneste B&T-valp i dette kullet ;))

 
Sofie ute på tur. Det er veldig bra bryst på både Bertil og Sofie, og de har en flott holdning når de går.


Jeg har tenkt at Sofie skal få bo her foreløpig. Hun kommer ganske snart til å få seg en søster å pønske ut rampestreker med for jeg har nettopp kjøpt meg ny tispevalp.
I helgen nå så får vi hjem Lykke etter hennes romanse i Sverige. Så får vi bare se om det kommer B&T valper om 1,5 mnd, eller om det kommer valper i det hele tatt. Denne gangen skal jeg ikke være så skråsikker ;)

3 kommentarer:

Janne sa...

Man kan ikke annet enn å bli gla i Bertil! Han er bare en HERLIG å FLOTT pommegutt :)Nydelige valper begge to <3 Satser på å vinne på lotto denne uka så kjøper jeg han på stedet ;) Håper du finner flotte hjem til pernsjonistene også,ikke lett å kvitte seg med hunder man har fått så godt forhold til. Lykke er nå hjemme,og var HOPPENDE glad for å finne sin egen seng og matmors fang selfølgelig :) Kan trygt si at hun loggret med hele kroppen så glad var hun. Borte bra men hjemme best! Krysser fingrene for søte små i lykkemagen <3

Anne Grete sa...

Så utrolig nydelige de er begge valpene :) kan nesten ikke se på de . Bitteliten har og sittet her og sett til øyet ble stort og vått ....

Lillian sa...

Jeg tror Bitteliten vil ha seg en lillebror Anne Grete ;)