mandag 15. oktober 2012

I am woman, hear me roar!


                                Queen Bee av Machiggian

Idag har jeg fått badet Sofie og atter en gang har jeg prøvd å ta bilder av løpende pommer, men det skal hun ha, hun står i ro lengre enn broren sin...
Jeg har planer om å oppdatere hjemmesiden vår snart da det var ei som påpekte at det står en tispevalp for salg på valpesiden vår. Altså jeg er bare sløv med å oppdatere. Jeg har dessverre ikke flere valper å selge for øyeblikket, men vi får muligens valper i slutten av november.
Jeg skal ordne med egen side til Sara & Sofie snart også. Jeg må bare komme meg over dørstokkmila først.
Jeg la ut Bertil for salg på finn.no i går og få minutter etterpå var han allerede tinget. Sånn som det ser ut så reiser vel Bertil til helgen og da er det bare tissedammer etter to valper man kan trampe i...

Nå skal jeg gå inn i dvale i noen timer før nattevakt. Jeg blir helt tullerusk i hodet om jeg ikke sover før nattevaktene for jeg får aldri sove mer enn 3-4 timer etter vaktene... Litt lite etter min smak. Jeg liker å gå nattevakter og jeg elsker jobben min, men når man ikke får sove og man går i rundturnus så kan det bli litt tungt å snu om til dagvakt igjen om man ikke sover...

PS: Ikke ring meg i morgen tidlig!

Ingen kommentarer: