søndag 14. oktober 2012

Quickstep av Machiggian

"Bertil" blir leveringsklar til helgen og vi har bestemt oss for å finne et nytt hjem for ham. Vi har tenkt å beholde søsteren hans og det er litt begrenset hvor mange hunder man kan beholde selv.
Jeg har hatt jobbehelg, men tenkte at da måtte jeg jo rekke å bade noen valper og ta bilder av dem... Hah.. !
Hah..!
Hah..!
Å ta bilder av valper er en tålmodighetsprøve i seg selv. Bertil er så glad i folk at han ser det som sin oppgave å rundvaske alle som stikker ansiktet sitt i nærheten av ham, og da jeg tok fram kameraet så syns han jo at det var på sin plass å vaske kameralinsen, men noen få bilder fikk jeg av ham da.
Bertil er 700 gram tung og han har masse pels. En flott liten pelsball om jeg skal si det selv ;)
 


 
Jeg skal prøve å ta bilder av Sofie og Sara denne uka, men jeg tror jeg må samle opp litt tålmodighet først. Det er nemlig ikke lett å få en valp til å stå på kommando, og jeg er nødt til å ha hjelp av Wiggo for jeg er livredd for at valpene skal hoppe ned fra bordet. De eier nemlig ikke respekt for høyder...

I kveld fikk jeg besøk av Janne & co. Janne er forvert for Just My Luck av Machiggian... Jeg må si jeg ble litt fornøyd da jeg fikk høre at Lykke er litt bitchy for tiden. Altså grunnen til begeistringen min er at Lykke ble parret for en tid siden og personlighetsforandring etter parring betyr ofte at det har blitt resultat av parringen (Jeg spanderer på meg en liten Jippiiii!). Nå får jeg bare krysse fingre og tær, og håpe at det er valper på gang, og at det ikke bare er diva-nykker hos Lykke....

Ingen kommentarer: