onsdag 13. oktober 2010

Tjukk Lykke

Nå har Lykke begynt å åpne øynene. Hun er en tykk og rund liten sak som er som snytt ut av nesa på pappan sin...
Nå er det to uker siden jeg sendte inn valpene til obduksjon og jeg venter svar ganske snart. Jeg håper hvertfall jeg får svar ganske snart og at det er noe som er enkelt å behandle.
Ettersom jeg ikke skal ut på reising før til våren så vurderer vi å sette på valper på ei tispe, men jeg tør ikke før jeg finner ut hva de to forrige kullene døde av...

Hedda syns det er stas å kose med valpen. Det spørs om hun syns det er like stas når valpen begynner å løpe rundt og bite henne i tærne...
Teodor er en liten piraja som bruker alt tilgjengelig fottøy for sliping av tennene sine, og han er ikke så nøye på om han biter i en sko eller en sokk med fot i...

Jeg har enda ikke bestemt meg hva Lykke skal få til kennelnavn... Noen som har gode forslag?

4 kommentarer:

Nina sa...

To nydelige småtroll <3 <3
Her er ett forslag til kennelnavn :) Hun ser jo veldig lykkelig ut da ;)
Klem

Nina sa...

Forslaget forsvant i det forrige innlegget :o Prøver igjen ;)
"Happiness av Machiggan"

Lise Aunehaugen sa...

For en herlig liten bamse <3 tjukk å søt ;)

a darkened horizon sa...

Du er ikke den eneste som sliter med en piraja i hus.. det er ikke uten grunn at han har fått navnet Cuda (som i Barracuda).

Lille Lykke er nydelig, og jeg er glad for å se at hun ser ut til å klare seg kjempebra. :) Lykke til med navnevalget!