søndag 24. oktober 2010

Søndagslykke...

Lykke har blitt tre uker gammel og begynner å bli mer pom-lik... Ganske Albert-lik også syns jeg...
Tjukk, Tjukkere, Lykke.... Hun er rund som ei kule, men han omsider begynt å tusle litt rundt i valpekassa nå så da regner jeg med hun får trimmet av seg "one-packen" hun har som bollemage...

Jeg har tenkt å selge en av pommene mine som familiehund - IKKE til avl. Om du er interessert så kan du sende mail til lillnmy@online.no eller ringe meg på tlf 92 44 71 43. Jeg svarer ikke på sms'er...
Nå skal jeg snøre på meg skoa og gå med bøssa. Idag er det nemlig tv-aksjon og i år går innsamlingensmidler fra TV-aksjonen til Flyktninghjelpen for deres arbeid for mennesker i kriserammede områder...
Om du VIL eller KAN gi noen kroner så går pengene til en god sak, men det er ingen skam å si nei heller! :)

1 kommentar:

Lise A sa...

Hun er kjempepen <3