tirsdag 5. oktober 2010

Tirsdag :)

Lille Lykke vokser og vokser, og er frisk som en fisk... Hun er alene i matfatet og er kjempetjukk. Selma er en veldig god mamma og tar seg av datteren litt vel godt. Lykke blir nok gammel før hun kommer seg opp på beina for nå er hun omtrent like bred som hun er lang... :)

Lille babyen min; "Taa Palati's Ca. Teodor Katsugi" alias "Teodor". Jeg har prøvd å ta bilder av ham, men det er ikke enkelt for han står ikke på kommando, og jeg syns det er skummelt å ha ham opp i høyden. Teodor er ikke redd noe og jeg har vært inne på tanken om å ikle ham hjelm og støtsikker drakt...

Litt utydelig bilde, men matmor er skjelven når gutten sitrer av innestengt hoppeenergi...

Jeg er veldig fornøyd med Teodor på alle måter. Han er en snill mann med lekker kropp, og pent ansikt, kan man ønske seg mer? ;)

I helgen var vi på valpeshow for å kikke på de fremtidige konkurrentene våre :) Kine stilte "Scarlet Beauty's Lady Gaya" og Snuppa ble BIR & BIS2. Hilde har laget nok en flott pom!
Bodil stilte "Kalitis Meeko" som tok en hederlig BIM-plassering. Janne stilte "Ruby" som ble BTK2 og Tone stilte Saga som ble BTK3.
Nå er jeg ferdig med første eksamen og så blir det vel bare å belage seg på å reise i praksis. Jeg skal innom flere sykehus og jeg tenker jeg putter med meg en hund eller to i kofferten. Blir kjedelig å bo flere måneder på hybel uten hund...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men Lillian da, Hilde kan vell ikke lage en pom vell ??? hehehe... Men sant så sant, lille Snuppa er nydelig og fortjente seier i ringen :) Teodor er en vakker gutt, som kommer til å vinne alles hjerter, også i utstillingsringen :) Gleder meg til å komme å hilse på lille Lykke lita <3
Skjønner godt du tar med deg en pom eller to når du reiser ja :) kos med selskap :)
- Janne -

Lise Aunehaugen sa...

Du er heldig du som har to små flotte babybamser:-) Kos med valpekos <3

Anita S sa...

Så kjekt å lese om lille Lykke :0) herlig at det har gått bra med det lille frøet <3<3
Skjønner godt at du er fornøyd meg din nye lille mann ja <3 Han er skikkelig stilig :0)