fredag 30. september 2011

Snufs...

Den nye familien til Nasse har tatt et bilde av ham i sin nye hjem. Jeg savner ham allerede... Nasse skal forresten hete Casper...
Og nå har jeg satt enda en hund ut til forvert... Nå har jeg jo nesten iiiiingen hunder igjen hjemme.. :( (Kun 7 stykker... )
Jeg syns det er forskrekkelig trist å sette vekk hunder jeg har fått et forhold til, men jeg prøver å si til meg selv at de får det bedre når de bor i familie hvor de får all oppmerksomheten og kosen de fortjener... Det sier seg vel selv at når man har flere hunder så klarer man ikke å gi alle like mye individuell oppmerksomhet.
Nå har jeg også bestemt meg for å pensjonere Selma (Pomdells Lucky Charm). Jeg var innom forverten idag for å ta en liten hårklipp på den enorme pelsen til Selma, og jeg innså at hennes appetitt ikke kommer til å være noen fordel ved et eventuelt fremtidig svangerskap. Jeg tror nok det er best at Selma får nyte pensjonisttilværelsen med så mange kamferdrops hun bare ønsker...

Ingen kommentarer: