fredag 23. september 2011

Små bobler i magen...

N UCH SE UCH DK UCH NORD UCH Schæpomm's Gabbana og Hello Kitty av Machiggian skal bli foreldre i slutten av oktober. Jeg trodde egentlig ikke at hun skulle ha valper ettersom magen var veldig liten, men vi tok Kitty med på ultralyd lell, og der kunne de hvertfall se en bitteliten boble i magen hennes...
Nå har jeg bestilt flybilletter til Palestina til 24. oktober og da blir jeg ikke hjemme under fødselen... Heldigvis har jeg en veldig dyktig forvert som har drevet oppdrett av dvergpinscher og volpino tidligere, og hun så ikke mørkt på å være jordmor. Så da pustet Wiggo lettet ut og jeg sverger på at han skiftet farge fra hvitt til rosa på få sekunder... :)
Dette blir det siste kullet i år. Og da har vi ikke planer om flere kull før til neste sommer...

Jeg tror Wiggo ser litt mørkt på tiden jeg skal være utenlands, og hvertfall da han så at det var litt "urolig" i området jeg skal jobbe, men jeg er registrert hos UD og jeg satser på at de klarer å frakte meg ut i tilfelle det oppstår krigshandlinger i området vi befinner oss i...

Som en liten snill "gest" til Wiggo har jeg nå lovet ham at jeg skal selge Nasse Nøff og muligens skal vi sette en hund ut på for. Nå har vi ikke så mange hunder hjemme (kun 7 voksne + 2 valper), men det kan bli nok for Wiggo når han skal passe hus, hjem og barn, i tillegg til jobben sin. Ønsker du å være forvert eller å kjøpe en skjønn liten bamse så ta kontakt enten på mail: lillnmy@online.no eller på tlf: 92447143

2 kommentarer:

Anita og pommene sa...

Kjempe kjekt med bobler i magen <3<3 Masse masse lykke til :)
Kjempe spennende :)

Mona sa...

Så gøy, og ikke minst spennende med Gabbana-bebiser! Håper det blir flere enn en valp, for jeg ønsker meg veldig et lite lakris-barn ;)