søndag 18. september 2011

That's the question...

En nybadet Milo er klar for å reise til Stavanger til sin nye mamma i morgen. Milo blir 11 uker på onsdag så det er vel greit at han får flyttet "hjemmefra" nå... Milo er en snill kosebamse og det blir rart å ikke skulle ha ham hjemme...
Nå har vi Olivia og Nasse Nøff hjemme, og jeg vurderer frem og tilbake om vi skal beholde eller selge...
Olivia er ei lita bråkebøtte av en pomvalp. Hun er dominant så det holder og idag da vi hadde besøk av en annen pom (for øvrig en pom som kommer herfra) så jagde hun den stakkars damen rundt i hagen... Orker jeg å beholde enda en Schæf?? That's the question...

Nasse er en kraftplugg. En skikkelig teddybjørn...
Han har sykt mye pels (skikkelig stri med tonnevis av underull), og han har masse kropp... Han har et supert gemytt og beveger seg bra, men orker jeg virkelig å beholde enda en hannhund??? Dessuten kunne jeg ha ønsket meg en anelse bedre halefeste... :/

Dessuten har Teodor mislyktes i å imponere min "bedre halvdel", og nei, jeg snakker ikke om Emma, men Wiggo... Ettersom jeg reiser utenlands for å jobbe i slutten av oktober så er det Wiggo som får all jobben med pommene, og det er derfor mulig at vi må sette Teodor hos en forvert. Teodor er slett ingen problemhund, han er snill og grei, men er litt for "kosete". Teodor skjønner ikke helt at vi ikke kan sitte og klø ham bak øret dagen lang...
Så om noen vil være forvert så gi meg et pip...

3 kommentarer:

Bodil sa...

Olivia kan godt få flytte hit selv om hun er en shæfer ;) Jeg tar med glede utfordringen :)

Lillian sa...

Huff da... Stakkars Kaisa ;)

Bodil sa...

Kaisa har bare godt av litt valpeplaging :)