onsdag 28. september 2011

Nasse blir bytrønder!

Idag reiste lille Nasse Nøff til sitt nye hjem og det var egentlig ikke så morsomt. Altså jeg tror nok Nasse får det flott som bytrønder, men det er veldig trist lell. Man blir fort knyttet til lodottene shø...
Nasse prøvde seg på et vågalt stunt idag også, nemlig å hoppe ned fra sofaen. Jeg fikk litt hjertebank i halsen med det samme han hoppet, men han er heldigvis en sunn liten sprettball så det gikk veldig bra. Det er ingenting galt med selvtilliten hans hvertfall... :)

Nå har jeg fått STAN sertifisering (fosterovervåkning) så jeg kan bare juble og vifte med tærne. Sertifiseringen varer i noen år før jeg må ta den igjen... :)
Jeg er spent på hva slags utstyr man har tilgang på i Ramallah og jeg gleder meg til å reise nedover nå, men det er litt blandet følelse. Jeg gruer meg til å være borte i lang tid fra familien min (og hundene), men jeg gleder meg til å oppleve noe nytt og se hvordan svangerskapsomsorgen i Palestina er i forhold til Norge.
Til uken kommer det Palestinske jordmødre til Trondheim og vi skal møte ordføreren sammen med dem. Jeg burde vel kanskje tørke støv av lebestiften i tilfelle man er så uheldig at man blir avbildet, men før den tid så skal jeg ha EI HEL FRIHELG! :)
Nå ser pommene litt ruskete ut så jeg må nok foreta litt pommestell innimellom slaraffenlivet jeg har tenkt å bedrive...

Ingen kommentarer: