torsdag 1. september 2011

Kriiiiig!!!

HELDIGVIS var Jenny frisk som en fisk idag, og jeg kunne spart meg masse bekymringer, men jeg tenker ALLTID det verste når det oppstår skader på voffsene mine. Jeg skjønner ikke de som påstår at tisper er enklere enn hannhunder. Det stemmer hvertfall ikke for pom!
Jeg har aldri slåsskamper blant hannhundene mine, og om de blir uenige så er det mye brusing med fjær og sparking med bakbeina, men de skader aldri hverandre. Tispene derimot, de kjemper om rang og godbiter...
Altså pomtisper er sta og stri, hannhunder er snille små lam. Stikk i strid med menneskeverdenen! ;)

Her blir Bea angrepet av 6 uker gamle Olivia, og Milo står bakom som oppvigler...


ANGRIIIIIIP!


Nils & Marve har "syforening" for seg selv i pomhagen...


Nasse Nøff nyter finværsdagene i avslappet positur...


Lykken er å ha sin egen pinne å forsvare...


Nasse på vei opp trappa med Nils hakk i hæl...


Nils & Milo...



Milo og Nils igjen....




Olivia 6 uker elsker å småsloss med de eldre tispene... Enda en slåsskjempe IN SPE...



Ikke enkelt å ta bilder av Olivia for hun står aldri i ro. Utrolig hvor mye energi som rommes i en liten kropp...

2 kommentarer:

Anita og pommene sa...

Sinnsykt flotte valper Lillian <3 Jeg blir helt valpe syk av å se på dem <3 Nasse er bare rå <3

Lillian sa...

Takk Anita <3
Alle mødre syns jo sine er penest, og jeg syns jo smådottene mine er skjønne selv også... Men nå er det ikke lenge igjen til de skal reise.. :)