onsdag 31. august 2011

Tante Molly

Tante til Nasse og Nils er Molly, Polly's søster, og idag fikk jeg bilder av henne. Jeg har ikke sett henne siden hun var valp, men jeg syns absolutt hun ser fin ut. Molly var veldig lik Nysgjerrige Nils da hun var valp. Hun var akkurat like grå i pelsen og jeg trodde nesten hun skulle bli kremfarget. Molly's kennelnavn er "Frozen Snowflake av Machiggian" og hun fikk navnet fordi hun var helt grå i pelsen, men neida hun ble ganske så orange. Det er ikke alltid enkelt å spå farge på hundene altså...


Lille Molly. Storesøster Polly er hakket større og har en matchvekt på 2,1-2,3 kg.



Molly's eier, Anita Skedsmo, sa at hun ikke hadde stelt opp Molly før bildene, men jeg syns hun ser flott nok ut lell.

Anita gjør en veldig god jobb med Tassen (etter Jenny) og Molly (etter Selma), og på siste utstilling på Bjerke plasserte Molly seg som nummer fire i tispeklassen. Ikke verst bragd det! :)


Akkurat nå går jeg rundt og bekymrer meg igjen. Jeg kjørte en tur på butikken idag og hadde hundene løse i stua som vanlig, og da jeg kom hjem igjen så haltet Jenny. Jeg har ikke peiling på hva som har skjedd og Jenny hyler ikke ved berøring, men hun tramper heller ikke nedpå på høyre bakbein. Jeg kan heldigvis ikke kjenne brudd, men jeg frykter at Punsel har vært ute i krig med Jenny (eller at Emma har vært pøbel. Det hender nemlig det også...)

Jeg tenkte å avvente ettersom hun ikke hyler, men i morgen tidlig så må jeg nok ha henne med meg til veterinæren om det ikke har blitt bedring...


At det går an å bli så bekymret for hundene sine... Jeg er helt nervevrak når hundene feiler noe og ser alltid for meg det verste, og så blir jeg irritert på Wiggo som ser så alt for avslappet ut!! :p


Krysser fingre og bein for at hun "bare" har blitt bitt og er litt øm... Huff og huff... Nå får jeg sikkert ikke sove i natt! :p

1 kommentar:

Wiggo sa...

I dag er Jenny helt bra i foten, halter ikke i det hele tatt. BRA!