mandag 16. august 2010

Testing, testing...

Testet bildekvaliteten på bildene tatt med Iphone. Bildene hadde sikkert blitt greie om jeg bare hadde klart å holde tlf rolig mens jeg tok bildene...

Maud i midten, Ollis med bleie i front og rumpa til Punsel i hjørnet :)

Litt utydelig bilde... Maud er på vei opp i pels... Jippii!! Uklippa ører så jeg burde egentlig skjemmes... Etter en pomstelledag i går ble noen pommer satt på venteliste for klipping. Jeg angrer på valp av rase (eller antall hunder) hver gang jeg bader, føner og børster hund. Og når det er ferdig så skal man klippe 7 X 4 poter og deretter klippe 128 klør. Stusser du på antallet? Vel, en av hundene mine har 2 ekstra ulveklør...
Og så blir det klipping av 6 X 2 ører, barbering av 1 stk nakenhund, pomklipp på pommene...
Og etter man er ferdig så er hele huset loddent og trenger sårt en støvsuger...
Jeg må innrømme at jeg gikk lei i 23-tiden i går kveld og da ble resten av hundene satt på venteliste. Albert ligner en chowchow-valp, Maud har uklippa ører, og Emma har så lange skjørt at man kan bruke henne som sopelime...
Om jeg noen gang skal skifte rase så må det bli til en hund man bare kan tørke over med støvfilla før man skal på utstilling... :)

1 kommentar:

Jeanette Bye sa...

hihi..., ler ;O) ja det blir mye klær og pels og stelle hehe...;O) så fin hun er :O)