torsdag 19. august 2010

Life is GOOD!

Fra venstre: Oldemor Grethe, lille Kristoffer og mamma Christine...

En ny liten familie. pappa Ron, mamma Christine og nydelige Kristoffer! Jeg syns han er den nydeligste gutten jeg noen gang har sett.... Myrsnipe sjø ;)

Fire generasjoner: Oldemor, mamma, mormor og verdens vakreste gutt! :)
Jeg har tatt maaaaaaaaaaange bilder av det lille vidunderet allerede og jeg kunne nok lagt ut en skikkelig spam-serie med babybilder, men mamma & pappa ønsker litt privatliv og syns nok at jeg tar litt av... :p
Nå nyter jeg de siste feriedagene mine før studiene begynner. På mandag er det starten på jordmorutdanningen og jeg gleder meg, selv om det ser ut til å bli laaaaange dager.
Og nå er det ikke lenge igjen til vi kan begynne å se tegn på drektighet hos pommelommen Selma heller. Håper på et fint bamsekull! :)

6 kommentarer:

Anita Solvik sa...

Gratulerer så mye med det nydelige lille barnebarnet :0)Ja hvem ville ikke vært stolt av en sånn en vakker liten prins :)<3
Heldige deg sier bare jeg .

Lykke til på mandag , husk matpakke og ny spisset blyant ;0)

Anonym sa...

Grartulerer masse med kjæmpe nydelig barnebarn! Han er helt perfekt! Ser ut som både mamma og pappa er ganske sprekk klare av stolthet også, og det har de all grunn til! Håper jeg får mulighet til å se det lille vidunderet en gang når vi er på besøk til dere :)

Masse lykke til på mandagen, rop ut om du vil ta en kaffe i en fritime en gang ;)

Silje Helén sa...

Gratulerer så mye med barnebarnet. Han så helt fantastisk nydelig ut :)

Gleder meg til å følge bloggen videre, og krysser fingrene for at det snart kommer en nydelib b/t valp :)

Anonym sa...

Så heldig du er Lillian! Nydelig liten prins <3<3..Er litt misunnelig,her ser det ut som det tar år før storken kommer med barnebarn ;-)
Nina & pommene

Lillian sa...

Tusen takk <3
Ikke vær så sikker på det Nina. Plutselig så kan det komme en liten tass uten at du har bestilt det... :)

Tone sa...

Herlighet så fin lillegutten er! Og en flott liten familie på 3 :)