tirsdag 3. august 2010

Hello Kitty snart 9 mnd

Nå skal sies at jeg ikke rakk å bade Kitty idag, så litt scruffy utseende må man nok bare tåle å se...

Lille Kitty har blitt stor. Vel, hun er 1,9 kg nå og blir nok ikke noen stor frøken. Jeg er så fornøyd for hun har mistet alle melketennene sine selv og bittet er upåklagelig saksebitt...
Hun har ikke så mye pels enda, men den er på full vei inn. Om hun arver mamma Emma eller pappa Albert's pels så blir hun nok en pelsbombe.

Ikke så enkelt å ta bilder av henne, som sin mor Emma så legger også Kitty hodet på skakke når noen snakker. Hun har veldig stødig gemytt og har arvet sin mamma's høye IQ (Woho)

Ingen imponerende manke enda da pelsen er litt tynn og henger enda, men det blir nok flott om noen måneder...

Vises ikke så godt på bildet, men hun har glimrende halefeste. Og fine rette bein... Jeg liker henne bare bedre og bedre...

7 kommentarer:

Jeanette Bye sa...

Åååh så søøøøøt hun er :D Kjempefin altså:D

Lillian sa...

Takk Jeanette! :)

Anonym sa...

Nyydelig frøken <3 Hun ligner fremdeles på min "Tassen" ;-)
Nina

Lillian sa...

Jeg syns du skal ta med deg Tassen og komme hit i september Nina! ;)

Anita T S sa...

En nydelig liten frøken du har der Lillian :0) Utrolig søt i ansiktet er hun også . Lykke til med henne =0)

Jeanette Bye sa...

Nei jeg ser jo at denne klippingen min var jo rene galskapen!!! Jeg må jammen meg komme på klippekurs hos Kello Kitty og mor Lillian snarest!!!!

Lillian sa...

Klippen din var fin den Jeanette ;) Hello Kitty har mindre manke enn Romeo enda og det er derfor ørene hennes vises bedre, men hun får nok bedre manke etterhvert hun også... :)

Men dere er hjertelig velkommen på besøk hit!