søndag 1. august 2010

Søndagskjøring...

Idag kjørte vi til den store landsbygda (også kalt Spongdal) utenfor trønderhovedstaden for å delta på pomtreff. Selv om jeg har bodd i trøndelag hele mitt liv så klarer jeg likevel ikke å kle meg etter været. Det var sol da vi dro, ergo vi gikk tynnkledd, men tror du det var sol da vi kom frem? Neiiiiiiiiiiiiiida...
Regnet høljet ned så pommene ble delikat våte med et fint lag grus i pelsen...
Bildet over er forresten tatt av Marius Skancke, blanding av risbonde og viking som han sier selv. Fremst på bildet står Herr Albertsen, bak ham står Maud og Ludvik. Ludvik er sønn av Emma og Albert. Lengst til høyre står Emma, profesjonell fotballspiller og Schæf...

Hedda Aurora med en skokk pommer i bakgrunnen...

Kommer vel ikke som noen bombe at mine pommer står først i tigger-rekken...

Etter vi kom hjem fra byen så fant Herr Skjerve frem "parringsbuksa si" og ble med Albert på date. Selma kom hjem fra ferie idag, akkurat i tide for litt hanky panky. Hun står fremdeles så vi får prøve å få enda et heng i morgen...
Jeg har forelsket meg i en liten negerpom igjen og jeg er sååå glad for at eieren har sagt at jeg får låne den lille lekre sorte mannen på ei av tispene mine. Jeg håper å få små lakrisbarn i år.... :)



1 kommentar:

Anonym sa...

Negerpom??? Man sier ikke sånt