fredag 20. august 2010

Fredag igjen... Woho!

Nå har vi endelig fått bad igjen. Vi har vært uten bad i mange uker nå pga oppussing og har kun hatt en provisorisk dusj på vaskerommet/hunderommet. Denne provisoriske dusjen ble selvsagt plassert like foran "pom-vasken" hvor jeg bader pommene mine så det har vært mye frem og tilbake for å få vasket både seg selv og hunder. Meeeen nå er det bare småting som står igjen av jobb på badet så nå kan endelig både jeg og RaPunsel få barbert leggene våre! :) woho!

Idag har vi feiret bursdagen til Askedask og jeg må si han holder seg godt til tross for at han er en voksen mann. Han har kun noen få grå hår i skjegget, men ellers er han kullsort! Fine, snille Askedask... Prøvde å ta bilde nå, men en sort pom som ikke stiller seg opp vises ikke... altså han vises, men mer som et sort garnnøste, og det er vanskelig å vite hva som er fram og bak! :)

Og så har vi vært hos veterinæren for å ta rabiestitrering. Vi skal nemlig til Finland på besøk til Mirja Lager ved Pipperoo Kennel i løpet av høsten og låne en av hannene hennes. Gjett hvem?!

http://www.pipperoo.com/

Nå krysser jeg fingre for at verdiene på blodprøven blir godkjent ellers må vi vente et halvt år til...

6 kommentarer:

Lise Aunehaugen sa...

Badet ble kjempefint!! ;-))

Anita Solvik sa...

Gratulerer med nytt bad , lekkert :0)

Så spennende med kjerlighets ferie utenlands da :0) Ønsker dere masse lykke til og håper at blodprøven er toppers :0)

Spennende høst dette Lillian :0)

Lillian sa...

Takk, takk :)
Jeg syns alltid det er spennende uansett hvilken kombinasjon man tar. Det kan jo komme masse skrep, men det kan også bli knallbra... Tiden vil vise! :)

Anita S sa...

Så sant så sant :0) men lykke til uansett :) er nå litt spent på hvem av disse lekkerbiskene du har valgt jeg da ......satser du på gull ? ;)

Lillian sa...

Den som graver etter gull finner det sikkert også Anita :p
Men nei, jeg skal ikke grave så dypt. Jeg går for en stamtavle jeg liker... :)

Tone sa...

Råflott bad!