søndag 15. august 2010

Lille frøken Bea

Mens de andre pommene mister pelsen sin nå så er Bea på vei opp i pels... Jeg har tatt henne bort fra hjemmesiden, men hun bor fremdeles hjemme hos meg og dilter i hælene mine dagen lang...

Fornøyd pom ute i hagen...

Ikke så enkelt å ta bilder av hunder i vind, og det er hvertfall ikke enkelt å ta bilder av Bea for hun har ikke ro i baken til å stå i ro i fem sekunder...
Mange gratulasjoner til Camilla med 2 BTK, Cert + res-cacib på Emily (etter Emma og Albert) på NKK Bjerke i går... Idag ble det en flott 3BTK på Camilla og Emily...
Grattis til Anita som fikk en hederlig rød sløyfe på Molly (etter Selma og Pom-classic Gun Smoke) i juniorklasse i går...
Grattis til Dag Løken Og Fay Hege Fischer som ble henholdsvis BIR & BIM begge dager...

2 kommentarer:

Lise Aunehaugen sa...

Fine Bea<3 Tenkte jo jeg skulle stille Bertil på verdal, men han mister jo masse pels enda :-/ ikke helt etter mine planer men.. Har bare dekkhårene igjen nå.. Men unasett så kommer vi å ser på ihvertfall :-) vi får bare fortsette med utstillingstreningen i stede, så skal vi komme sterkere tilbake når bertil får tilbake pelsen sin :-) Håper alt står bra til med dere alle :-)

Lillian sa...

Pommer egner seg best i ringen når de er i full pels ja. Men det er jo sunt å røyte :)
Håper vi ser dere lell da Lise :)