fredag 2. juli 2010

Snufs...

Nå har jeg tatt den endelige avgjørelsen. Brått og brutalt måtte jeg bare ta meg selv i nakkeskinnet og bestemme meg for å selge Saga. Noen valper knytter man seg mer til enn andre og Saga er en veldig skjønn liten sjel.
Idag kom Tone fra Trondheim med sine to pommer for å se på Saga og da hun dro hadde hun med seg én til... Håper Saga kommer til å trives sammen med sine to- og firbeinte samboere.
Lykke til Tone & Saga..

Saga var ikke bare søt og se på, og veldig kosete, men hun var også veldig hjelpsom. Kun en sann venn tilbyr seg å vaske innerst inni DVD-skapet...

Jeg skal bli bestemor til en liten gutt i sommer, og Saga stilte villig opp da datteren min skulle sortere Hedda's avlagte babyklær...

Hvem skal stjele Hedda's smokker når Saga er borte.... snufs...
Vi burde kanskje beholdt Saga som vaskehjelp for her henger smokken til Hedda fast i glassbyggersteinsveggen... :p
Noe sier meg at jeg må koke smokker etter jeg har stelt hund til utstilling i helga...

2 kommentarer:

Jeanette Bye sa...

Herrefred så nydelig !!! Jeg blir helt valpesjuk selv....;O) åååååh :) Vet hvor vi skal få en liten pom jente fra i fremtiden hvis vi skal ha det <3 Fra verdens beste oppdretter :) Savner Romeo sånn nå når jeg er i Stavanger med det andre radar chihuahua paret mitt... hihi:) Håper du får en fin helg Lillian :) Klem fra Jeanette :)

Lillian sa...

Heisann Jeanette!! :)
Ja, Saga er en søt dame. Det er ikke alltid moro å selge valpene sine..
Hvordan går det med Romeo og beinbruddet? Jeg har tenkt mye på ham i det siste...
Hils Anders. Håper dere får ei fin helg dere også!
Klem Lillian