fredag 16. juli 2010

Luciferbabyen "min"

Jeg har egenhendig stjælt noen bilder av Lucifer fra eierens blogg og jeg syns han begynner å bli så fin at jeg måtte sette inn bildene her også...
Lucifer er nå ca. 8 mnd, han har skiftet navn til Romeo og bor hos sin nye mamma og pappa, Anders & Jeanette. Du kan besøke bloggen til Jeanette her: http://byejeanette.blogg.no/

Romeo var så uheldig at han brakk beinet sitt for en tid tilbake og han har derfor et barbert, tynt bein, men han kommer til å bli en meget vakker mann når han kommer ut av monkeyalderen...


Nå har jeg ikke mange vaktene igjen før jeg er ferdig på jobben. Jeg skal ha ferie fra 9. august til 23. august. Idag fikk jeg brev fra HIST om at skolestart blir den 23. august og jeg gleder meg stort. Jeg trives som sykepleier, men gleder meg stort til å ta videreutdanning som jordmor!! Yihaaaaa....

2 kommentarer:

Jeanette Bye sa...

Jaaaa!!! Vakre lille snusken!!! :) Han er så fotogen også! Lærer av mor at man måbli avbildet i hytt og pine..hihi :D Ha en flott helg Lillan med flokken din :D Klem fra oss alle :)

Lillian sa...

God helg til deg og dine også Jeanette!
Hils Herr Anders og gratuler ham med dagen idag! :)