lørdag 17. juli 2010

Endelig sommer.... Bildespam!!

Vi har endelig fått litt finvær og det passer bra på frihelgen min... :)

Hedda Aurora (Hedda Lola) har blitt ganske hyppig fotografert i sine 3 leveår og nå begynner hun å bli ganske lei av å smile til kameraet...

Maria (Maya) syns heller ikke det er spesielt stas når mor stikker kameraet opp i ansiktet hennes, men hun smiler hvertfall og håper at jeg skal gå lei....
Maya har nettopp reist til Tyrkia på ferie, og jeg sitter hjemme og engster meg som den myrsnipehønemora jeg er...


Christine (Kia) er på flyttefot og holder på å pakke ned pikkpakket sitt. I løpet av få dager blir pikerommet stående tomt når hun og Ron flytter inn i leiligheten sin på Skogn. Da blir det tomt i mors hus... Altså med bare 1 attpåklatt, mor & far, og 7 hunder så blir det jo praktisk talt ekko. Jeg må nok beholde flere pommer for å fylle opp tomrommet! (woho)
Nå er det ikke lenge igjen til barnebarnet mitt kommer heller så jeg har masse å se frem til... :)

Måtte ta noen bilder av hus & hage idag når vi omsider fikk litt finvær...
Bildet er tatt av den fremre hagen...

Nok et bilde tatt fra frukthagen vår... Det minitreet i høyre hjørne er faktisk et pæretre og det er fullt av små pærebarn.. Woho...

I midten står Hedda sin mini-villa...

Bildet er fra den bakre hagen; også kalt Pomhagen. Vi har heldigvis masse plass som hundene kan boltre seg på og få naboer. Er nok greit med få naboer når man lever med 7 hunder (+) som gjerne vil varsle fra når de ser folk, hunder, katter, fugler, løv som blåser i vinden etc...

Når det er stekende sol så ligger pommene utslått i skyggen... eller eventuelt innendørs hvor det er mer svalt, men Emma er iherdig med fotballtreningen sin... Hun og Punsel er de eneste som løper i varmen...

Emma har utrolig god kontroll på ballen og hun klarer å få ballen dit hun vil i rekordfart..

4 kommentarer:

Anita S sa...

Et flott og herlig sted dere har <3 Riktig god sommer til dere :0)

FONTY sa...

you have a wonderful life!
warm greeting from Indonesia 0_0

Lillian sa...

Takk & Thank you! :)

God sommer til deg og Anita. Idag har pissregn et kommet tilbake så det var da enda godt vi hadde en dag med sommer her også! ;)

Julie sa...

Dere har en nydelig hage, kunne godt tenkt meg og hatt den store og pene hagen!
Vi har selv en liten hund, tibetansk spaniel gutt (skatten min)

ta en titt inne på min blogg:

http://julita6.blogspot.com/

*Julie*