tirsdag 6. juli 2010

NKK Trondheim

Polly i ringen... Polly fikk 1, 2 & CK for dommer Per Nymark. Kritikken var ikke verst:
"11 mnd gml tispe som har kommet meget langt i utviklingen. Velformet rasetypisk hode. Velutviklet kropp. Velstilte for- og bakben med passe vinkler for rasen. Utmerket hårlag og gemytt. Harmoniske bevegelser."
Maud fikk faktisk blått på utstillingen. Tror gresset ble en anelse langt for de små beina hennes for hun hoppet med bakbeina...
Albert fikk 1, 3 & CK med meget flott kritikk, men han fikk kritikk på litt understilte bakbeinsbevegelser. Ingen bombe med andre ord! :)

Og da proklamerte jeg så fint at Herr Albertsen gikk av med pensjon, men hva gjør jeg?

Jo, idag klarte jeg pinadø å melde ham på til Bjerke også. Begge dagene attpåtil...
For så vidt gjør det jo ikke noe å stille en ekstra pom, men det var faktisk ikke tanken. Jeg er helt i koma etter nattevakter, og med litt stress-momenter som skrikende barn, en kineser som prøver å rense bihulene mine, en pom som absolutt skal sleike meg mellom tærne (æsj), Emma som står ute i hagen og ber naboene dra en viss plass (altså jeg tror det er det hun prøver å formidle med sine iltre bjeff), Wiggo som beordrer meg til å pakke overnattingsbag til Mini, ja da trykker jeg i vilden sky uten å tenke meg om. Heldigvis glemte jeg å melde på kineseren! :)

Koma-tabben kostet meg over 600 kroner i påmeldingsavgift... hmpfr... Jeg tror jeg legger vekk visa-kortet for resten av uka til jeg er ferdig med nattevaktene... :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Huff da, godt å vite at det ikke er bare meg som klarer å trykke feil når man skal "bestille" ting fra det O store internett.

Skal se Albert gjør det knall bra på Bjerke nå ettersom det er en "tabbe" at han er med ;)

Jeg synes nå Albert er og blir knallfin uansett hvordan farge han får på sløyfene eller hva kritikken sier, og det er både Timon og Lilli helt enige i, de synes nemlig de har verdens fineste pappa :)

Anita Solvik sa...

Grattis med flott kritikk og CK på snuppa di :0)
Du skal bare se at i din "koma" tilstand er bra :0) det er aldri så galt at det ikke er godt for noe ;0)

Janne`s Verden sa...

Hehehehe, det høres ut som du har tatt en "Lillian" ja :) Nattevaktskoma er ingen enkel sykdom det gitt.... Har en her selv jeg, og atpåtil magesyke, HERLIG! Albert er favoritt pommen min( Bortsett fra mine egene...), og jeg krysser fingrene for han på Bjerke når den tid kommer! Gratulerer med Polly, hun er jo bare lekker hun å :)
Vi tar en riktig kaffe en dag når nattevaktssyndromet har roet seg litt :)

Anonym sa...

du forteller at PUNSEL vil slikke deg i ansiktet, og så sier du æsj til at pommene vil slikke føttene dine???:P

Lillian sa...

Tror ikke Albert skal delta på Bjerke sjø Bodil. Så de påmeldingskronene er jo helt bortkastet!! :p Hmpfr...

Takk Anita. Synd du ikke kunne delta...

Jajjamennsann. Jeg blir nok tilgjengelig en gang i August Janne ;) haha...

Lillian sa...

Kia... En suss fra Punsel er dagens høydepunkt. :p