tirsdag 27. juli 2010

Hipp hipp hurra for 2åringene

Jeg syns ikke det er lenge siden Selma fødte sitt første kull, men idag er de allerede 2 år gamle.

Maud ble boende hjemme hos oss og er familiens minstedame med sine 1,6 kg. Hun er ikke stor i størrelse, men desto større personlighet. Maud har allerede 2 cert så vi håper det går fort å få henne til Norsk Champion. Og vi vurderer å sette valper på henne, muligens i løpet av neste år...

Martha skiftet navn til Kaisa og lever herrens glade dager i trønderhovedstaden sammen med mamma Bodil, pappa Marius og sine søsken Timon & Lilli. Kaisa fikk sitt første kull nå, en liten gutt ved navn Meeko.

Oscar skiftet navn til Marco og flyttet til Tromsø. Etterhvert kom han tilbake hit igjen og vi fant en flott hjem i Ålesund til ham. Jeg fikk en flott mms av Marco idag og jeg er så glad for at Arnfinn & Mirjam tar så godt vare på gutten... :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kaisa har hatt en super fin dag i sola :) Hun har fått brød med leverpostei til frokost, vært på tur, og ikke minst hadd med seg lille Meeko på oppdagelsesferd i gresset for første gang. Nå ligger hun langflat på gulvet her og koser seg med valpen. Tusen takk for en utrolig herlig hund, jeg er rett og slett ubeskrivelig glad for at det var nettopp lille Kaisa som flyttet hjem til meg! Gi Maud en stor klem fra både meg og Kaisa ;)