torsdag 8. juli 2010

Vakre Kia

Fine Christine med "Pombjørn" i magen...
Det er så rart å skulle bli bestemor for Kia er jo fremdeles den lille jenta mi med musefletter...
Idag bestilte jeg time hos WOW fotografer for å få tatt noen fine magebilder av Kia før verdens vakreste barnebarn blir født.. (Ja, jeg er myrsnipe!! :))

Askedask & Kia...
Ask er en søt liten krabat som elsker orden og system. Han er jo eldste mannen i huset og har derfor utnevnt seg selv som vaktsjef for hus og eiendom.
Idag begynte håndtverkerne med å rive badet vårt og det likte han ikke mer enn passelig. Altså her kommer det to menn og river ut tingene våre. Makan på frekkhet syns Askedask som først kunne slappe av da de dro...
Det er ikke greit å være en liten svart mann når man må jobbe i varmen. Godt man kan få ligge i fanget og slappe av etterpå!

Jeg får av og til noen glimrende idéer og i det siste har jeg faktisk vurdert om jeg skal av-pensjonere Askedask og stille ham i championklassen... To do or not to do... Hmmm....

3 kommentarer:

Anita S sa...

DO IT <3<3 :0)

Jeg ønsker datteren din masse masse lykke til med lille skatten i magen, det er vel ikke så lang venting igjen nå :0) du er super heldig Lillian , gleder meg til jeg en gang skal bli bestemor :0)

Anonym sa...

Kanskje, kanskje. Som alle menn så blir han bare mer distingvert med årene... <3

Ja, jeg er heldig! Jeg har alt jeg kan ønske meg! <3 :)
Ikke sikkert det er så lenge du blir bestemor da Anita. Døtrene dine er vel i riktig alder ;)

Anonym sa...

Kia er så fin gravid <3 Gleder meg til å hilse på "Pombjørn" :)

Asken fortjener å få vist seg litt frem nå syns jeg :) Ikke får han sjekke damer, så da må han jo få vise litt hva han duger til :)

-Janne-