torsdag 24. juni 2010

Hello Kitty


Idag har jeg hatt besøk av Hello Kitty på 6 mnd. Hun er midt i verste monkeyalder og er nesten pelsløs, men det er jo praktisk om det plutselig skal bli varmt i været.
Idag hadde vi jo faktisk oppholdsvær og SOL, og det kjentes nesten litt varmt ut, men da begynte det selvsagt å buldre fra himmelen og slusene åpnet seg. Nå bestiller jeg litt varmere vær. Jeg er ikke kresen så jeg trenger ikke 30 grader og sol, men oppholdsvær og t-skjortevær hadde vært fint...

3 kommentarer:

anita solvik sa...

Så fin en frøken Kitty er <3Nydelig farge på henne :)
Jeg er så enig med det været Lillian . Ønsker meg litt mere sommer ja.

Anonym sa...

Hun er kjempe nydelig Lillian! Lillebror Timon hilser masse og sier han har veldig lyst å hilse på henne en dag for å leke litt ;)

Hilde sa...

Syns de har sin sjarm i monkeyalderen også jeg ;)

Satt tidligere idag og tittet på virkelig GAMLE bilder av pommen Kim som ble født en gang på 70 tallet - da kan man virkelig snakke om monkeyalder og lange ben... ;) Men hellandussen for et sjarmtroll !

Innrømmer gjerne at jeg syns det er litt synd at samboeren er fast bestemt på hannhund - ellers hadde du nok fått en mail fra meg ;)

Sender litt sommervarme oppover til dere også ! Her storkoser vi oss med skyfri himmel, fulle badestrender og mange deilige varmegrader (just to rub it in) :)))