tirsdag 8. juni 2010

Lucy's siste dag...

Det er litt trist og rart for idag skal Lucy pensjoneres og reise hjem til sin forvert. Lucy kom hit fra Canada da hun var bare 8 mnd gammel og hun er en søt liten sjel. Alle hundene har ulik personlighet og Lucy er definitivt en av dem jeg ikke kommer til å glemme fort.
I går fikk Lucy seg et bad og nå må jeg hente fram saksa så hun får seg ny frisyre før hun skal reise...
Jeg har hatt besøk av Selma tidligere idag for en ny sommerfrisyre og i kveld må Saga & Askedask bades og klippes, så her går det på samlebånd...

"Skal vi leke?"
Saga er en vilter liten valp. Jeg brukte BARE tre timer på klipping av labber og klør i går kveld. Bading og klipp av ører/halefeste tror jeg får vente til jeg har hjelp av Wiggo. Er ikke enkelt å hanskes med et skummelt beist på 800 gram vettu...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fine Lucy ♥

Anita Solvik sa...

Så flott et bilde av mor og datter <3<3 jeg synest de ligner hverandre en hel del:)
Ja det er bestandig trist når noen i flokken skal få nye hjem - mulig det er derfor hagen min er full av pommer hihihi. Jeg er dårlig på triste ting jeg da .

Ønsker lille vakre Lucy masse lykke til <3 Vil savne henne her på bloggen din :(

Saga ser bare flott ut ,bare elsker det uttrykket hennes <3<3<3
Lykke til med det lille lykketrollet fremover :)