fredag 4. juni 2010

Ut på tur....

Nå har jeg pakket sammen pikkpakket og pusset tennene på hundene så nå er vi straks klar for avreise til Drammen...
Vi skal ha med oss Polly, Maud, Albert og Rapuntsel. Kineserne har oppmøtetid samtidig med pommene så det spørs om vi må trekke Punsel denne gangen, men vi får se om det kræsjer...

Jeg har prøvd å godsnakke med Albert, men tiden vil vise om han vil gå pent i ringen...

Jeg gleder meg til å se om det dukker opp noen nye hunder i ringen, og det er jo alltid moro å treffe pommefolk...
God helg!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

God helg og lykketil i Drammen!!!Heier på dere :))
Klem Nina og Tassen i Bergen

Anonym sa...

Masse lykke til i helgen! Gleder meg til å høre hvordan det har gått med dere :) Vi krysser fingrene fra Trondheim :)

Hilde sa...

LYKKE TIL i Drammen ! Kjempesynd at jeg ikke får truffet dere - men min egen rase har spesial på søndagen.

Lillian sa...

Ja, det var synd jeg ikke fikk truffet deg der. Hvordan gikk det for deg i ringen da Hilde?

Takk både Bodil og Nina. Tror dere må krysse fingrene litt hardere neste gang... haha...

Hilde sa...

Hadde privilegiet av å kun være med å arrangere og å være vert for vår engelske dommer ;) så jeg bare koste meg uten å stille en eneste hund jeg !