mandag 7. juni 2010

Drammen 6/5

Bakerst i rekken går Albert i trav. Bildet må nesten foreviges for han gjorde mer unoter enn traving i helga. Han fikk veldig bra kritikk, men nå må han ta en ferie fra ringen ellers kommer jeg til å bli gal. Umulige mannfolk! ;)
Fremst går Roar Skoli med ADAM som ble ny norsk champion, nummer to går en Ta bozi-hund ved navn Petino...

Ganske flink til å stå i ro da... Det ble 1, 3 på Albert...

Polly stilte som junior for første gang. Hun fikk 1,1, men det var bare to tisper som stilte i juniorklassen. Dommeren syns ikke hun var kompakt nok og hun fikk også kritikk på en anelse store ører.. Maaaaakan! Polly har ikke hørt noe så utrivelig før, og hun hører godt... haha...
Maud fikk 1, 4. Ikkeno ck. Dommeren syns hun var for lita og lett. Jaja, sånn kan det gå! :)
Men vi hadde ei utrolig trivelig helg og vi møtte masse hyggelige mennesker, og så mange pene hunder, så det var absolutt verdt turen nedover.
Til helgen skal lille Timon til Røros så nå satser jeg på at jeg får filleskriveren min til å virke så jeg får skrevet ut startnummer... :)

Ingen kommentarer: