mandag 14. juni 2010

Ny pom i familien...

Vi har en ny pom i familien... Hun har veldig godt pigment på nesen og veldig bra gemytt, men litt dårlig behåring på kroppen :)

Det enkle er ofte det beste. Polly & Maud slåss som regel over den minste lille ikea-leken de kan finne. Hvem trenger hundeleker til flere hundre når man kan slåss om en leke til 15 kroner?
Jeg sitter og planlegger hanne på Maud nå. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvem, men det blir nok ganske sikkert en tur utenom landegrensene på oss. Jeg klarer heller ikke å bestemme meg for om hun skal få et kull i år, eller om vi skal stille henne i år og ta kullet til neste år...
Et kull er allerede bestemt i år. Blir spennende å se om det kommer noen B&T i det kullet... :)

5 kommentarer:

Tone sa...

Den nyeste pommen er den aller søteste!
Hehe, nusselige Hedda-jenta :)

Anita Solvik sa...

Den "nyeste pommen" er den vakreste av dem alle synest jeg , og den behåringen må du ikke bekymre deg for - bra med mindre røyting da vettu :)og det er en BRA TING :)
De to Pomme jentene med litt mere pels er jammen vakker de og <3<3

Janne`s Verden sa...

Hmmm, den pommefrøkena der har jeg sett før, og hun er meget søt :) Godt gemytt har hun også, så pels behøver hun ikke mye av! Du er virkelig flink når det gjelder avel :))))

Lillian sa...

Haha... Ja, du sier noe der Janne. Bare så synd at tispa er for gammel for avel. Blir ikke noen flere kull med samme kombinasjon hvertfall ;)
Kommer og kikker på valper en dag her..

Janne`s Verden sa...

Tispa er for GAMMEL ????? hahahaha,du skulle vært komiker du :) Fint avkom,å kombinasjonen MÅ nu ha vært bra :)