tirsdag 1. juni 2010

Juniorhandler

Selv om det går fint å gå tur med alle hundene samtidig så er det greit å ha en liten juniorhandler også. Askedask er en snedig skrue som er Hedda's faste følgesvenn. Om juniorhandleren skulle være så uheldig å miste båndet eller glemme å ta med seg hunden om hun finner noe mer spennende, jo da venter Askedask så fint; eller han dilter etter i håp om at juniorhandleren skal legge merke til ham igjen... :)
Selv om han ikke kan brukes i avl så er han uvurderlig som familiehund! :)


Fire småtasser ute på tur og trollmor selv i midten! :p

Alt som kan gå galt går som regel galt, og i går oppdaget jeg at Polly selvsagt har fått løpetid. Vi skal på utstilling i Drammen til helgen så dette passet meeeeeeeeget dårlig!
Jeg er i tvil om jeg skal ta henne med eller la henne være hjemme.... hmmm....
Lurer på om tispespray fungerer??
Jeg har aldri prøvd det selv, men jeg ser at det reklameres for det... Noen som har prøvd det?

1 kommentar:

Anita S sa...

Så flink lille Hedda er :)) hun har vel fått det inn med morsmelken tenker jeg hehehe ;)

Synest du skal ta med Polly jeg..... det er jammen ikke mangen som tar slike hensyn på utstilling Lillian:) Prøv spray da så stiller du henne med god samvittighet :) Hun er virkelig verd å vise frem <3<3