mandag 1. september 2008

Utstillingshelg...

Blir masse pikkpakk når man drar på utstilling... Hundene er tålmodige syns jeg for det blir mange timer venting, og dagene blir lange... Pluss at det blir forferdelig lite søvn... Er dønn sliten etter ei sånn helg gitt...

En tålmodig liten frøken.... Ikke greit å være med mamma og pappa på utstilling når man er ni mnd gammel... Neste helg blir det bestemor som skal passe tuppa... :)

Og som alle gode "idrettsfolk" så gjør vi ikke annet enn å drikke rødvin og rote rundt oss når vi ikke er i utstillingsringen... Men artig ja.... Her er Janne Holmli og Wiggo avbildet... Margareta fra Jackdows Kennel i Sverige lå på samme plass og vi fikk se masse fine pomblader fra Sverige. Men jeg klarte aldri å feste Margareta på film dessverre....
Punsel ble forresten BIM på lørdag og BIR + 4BIG på søndag - med strålende kritikk!!!
Albert fikk blått på lørdag pga rusk på øyet... Dommeren hengte seg tydeligvis opp i at han ikke klarte å åpne øyet og derfor fikk vi "slight eye problem" på kritikken...
På søndag fikk Albert rød sløyfe og CK, og ble til slutt 4BHK - og for en bra kritikk!!!

Luna plasserte seg ikke, men fikk også flott kritikk med "very promissing". Med litt mer trening kommer hun til å gjøre det skarpt tror jeg...
Janne ble ikke helt fornøyd med plasseringen til Mira, men jeg tenker det blir bedre til helgen... Enda to forsøk! :)
Ikke greit å være liten pomme og gå på gress i ringen... Men kritikken var nå bra! :)
Jeg har prøvd å ta bilder av valpene til Selma idag og jeg la ut noen på valpesiden på hjemmesiden vår...

1 kommentar:

Anonym sa...

Ei topp helg uansett:)) hadde det kjempekoselig sammen med dere i helga. Hedda er jo en engel på tur:)Grattis med resultater på søndag,blir like spennende til helga også! Gleder meg:)Valpene blir bare søtere og søtere:)
-Janne å Co-