tirsdag 23. september 2008

Noen som har veldig lyst på en tispevalp??

Det begynner å bli høst og Hedda er godt kledd når hun er ute i hagen... Som alltid er hun omringet av en skokk med hunder... Der Hedda er, der er det brødsmuler...!!

En skokk pommer, noen valper og én kineser...

Vakre Punsel blir angrepet av fryktinngytende Gismo... En pomvalp på ca. 600 gram...


Pene, vakre Punsel... Fryser allerede nå stakkar.. Hvordan skal det bli når gradestokken viser minus??


Essence Of Love Av Machiggian... alias Kali... Hun er så skjønn. Ligner på en bitteliten bamse...
Jeg hadde tenkt å beholde henne selv, men ser at det muligens blir litt mye å holde igjen tre valper nå... Om den rette dukker opp så er hun til salgs....


Pene Hera med pailabbene... Hun har så vanvittig bra beinstamme, og kjempebra farge og tegninger... Hun skal reise til forvert om noen uker... :)

Gismo biter søsteren sin, Kali, i øret... Gismo og Kali er kliss like, både i størrelse og uttrykk... Begge kommer til å bli orange soble...
Ser ut som de blir veldig lik pappa'n sin, Albert...

Enda mer slåssing.... Gismo foran og Kali bak...

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill också ha en snygg B/T valp!!!! =P

Ja 3 valpar, en bebis + resten av hundarna...det är nog lite väl jobbigt ;)

Anonym sa...

så herlige valper du har. Jeg har fulgt med bloggen helt siden Bodil første gang viste meg det. Jeg har så lyst på pomme og kansje en dag blir også jeg den heldige eieren av en. Jeg kan kose meg med Bodils flotte Kaisa mens jeg venter da. Jeg skal få besøkt henne engan denne uken for å hilse på. i mens har det blitt rare telefonsamtaler med bjeffelyder og kosesnakk...folk rundt meg tror jo jeg er blitt gal...hehe

Jeg er veldig forelska i den farge til Maud forresten..hva heter den? er det den som er black and tan?

Kunne veldig gjerne tenkt meg å besøke dere en gang for å hilse på. Bodil anbefaler dere på det varmeste og det hadde vert kult å bli bedre kjent med dere også.

MVH Gine-Beathe Hegg

Lillian sa...

Maggan: Ja, jeg tror ikke Wiggo orker bo her stort lenger om jeg beholder alle valpene.. hehe.. Han har satt ned foten gitt..

Gine-beathe: Kaisa er en skjønn liten dame så det er nok en viss fare for at du får lyst på en pom selv også... ;)
Er bare å komme på besøk, men avtal gjerne tid på forhånd! :)
B&T (Black and tan) er fargen på bl.a. Maud og Hera.. :) Veldig populær farge gitt..

a darkened horizon sa...

Det er ufattelig dårlig gjort å legge ut en sånn "annonse" nå, du vet det sant? ;)

Lillian sa...

Er det dårlig gjort???
:O

a darkened horizon sa...

Det er klart det er dårlig gjort! Jeg har jo så lyst på en at jeg får helt vondt når jeg ser sånne "annonser". Kaisa er jo bare det søteste lille vesenet på jord, og jeg er helt smelta - skjønner godt at du har en hel gjeng av dem, jeg!

Anonym sa...

hehe, må få understreke det Shamini sier...jeg er også helt sinnsykt forelska i disse hundene og det kribler i hele kroppen nåe man ser sånt..hehe!!:)

GundaM sa...

Ja, ja og ja men du vet...Mjauuuuuuuuuuuuuu>

Og du, har virkelig den Punsel et perlesmykke;0) Vakkert, siter med et smil om munnen her nå du;0)

ps. Bruker dere slik pledd om vinteren på den eller?Liker den hunden bedre og bedre, husker første gang jeg så den her inne...

Go helg folks;)

Lillian sa...

hehe... Ja, hun har faktisk på seg et perlehalsbånd... Det er min datters hund og hun er sånn passelig jålete av seg! :)
Punsel må bruke klær/varmedekken om vinteren ja. Hun har jo nesten ikke pels på kroppen stakkar! ;)

Jeg syns kinesiske nakenhunder er pene.. Hvertfall om de er sorte og hvite, og heter Punsel! :)

Anonym sa...

Hei lillian ! hun er virkelig nydelig .Det haddde vært en fin lekekamerat til bailey ,har veldig lyst på en til, men jeg må nok vente litt
Hilsen Eva og Bailey

viviann sa...

HUFF, tia går bar tregar og tregar, ei uke igjen til æ får se Gismo...føles ut som ei evighet.